רפואה טבעית - רפואת צמחים קלינית
Facebook
המערך הטיפולי הכולל בקליניקה  מציע  פתרון מעשי בטפול טבעי למחלות כרוניות במערכת העיכול וחילוף החמרים, סטרס ממושך,הפרעות במערכת ההורמונאלית . ​שלוש מערכות הקשורות אחת לשניה, ומשפיעות אחת על רעותה בקשר גומלין הדוק.

שלום לך ,


שמי גילה, שנים רבות עסקתי בשאלת הסבל ובעיקר איך למנוע אותו.
מקור הסבל בחוסר איזון נפשי ופיזי והוא משפיע על מערכות רבות בגוף ובנפש. הסבל מחבר לנקודה הפנימית בתוכך.  כדי לצאת ממעגל הקסמים ולנהל משבר בריאותי פיזי ו/או רגשי המשיב לגוף את האיזון הפנימי , הדרך היא להתחבר תחילה לחכמת הגוף ולעשות להבראתו בכלים מתאימים.
 
רק ברפואה הטבעית שהיא בעצם רפואה שלמה (הוליסטית) - מצאתי תשובות לעצמי, למשפחתי ולמטופליי...
אני בטוחה שגם עבורך הפתרון לשיפור איכות החיים, לשמחה ולשלמות גופנית ונפשית נמצא - יחד בעבודה משותפת שלי איתך.  ברור לך שיש לך בעיה בריאותית כרונית, הסבל נמשך כבר הרבה זמן. כאבים, נדודי שינה, עייפות , תחושת חוסר אנרגיה ושינויים במצבי רוח.  הרגשה כללית שמשהו בגוף שלך יצא מאיזון. כבר היית אצל כמה רופאים וטרם פתרת את הבעיה. מיצית את זה והגעת למסקנה שהגיע הזמן לשינוי. 
 
הגיע הזמן לקחת את הטיפול בעצמך צעד קדימה ולהשקיע בתהליך שישיב את האיזון לחייך. 
מזמינה אותך לתהליך טיפול יסודי ומעשי באמצעות הרפואה הטבעית, המחזקת את המשאבים הגופניים והנפשיים ומדריכה אותך לאורח חיים בריא ולתחושה מאוזנת וטובה.  כאן תוכלי לקרוא להתרשם מהאפשרויות ולתאם פגישת אבחון - בה נמצא את המקור האמיתי לקושי,
וממלא את הכלים הנכונים לטיפול עבורך,שיינתנו על ידי או ע"י מטפלים אחרים אצלי בקליניקה - טיפול נטורופתי ורפואה טבעית בכפר סבא.

 טופס לקביעת פגישה 

דף הבית >> רפואת צמחים קלינית
 
מה הייחוד של צמחי המרפא ?
 
הטבע העניק לנו במתנה את התרופות המצויות בו בשפע בצמחים מהארץ ומהעולם.
רפואת צמחים היא אמצעי מרפא מסורתי המתבססת כיום גם על מחקרים עדכניים. בצמחים מצויים חומרים פעילים רבים ואלה יכולים לתת מענה רחב למגוון בעיות רפואיות.
מתן צמח המרפא השלם ולא רק החומר הפעיל האחד - אותו בודדו מהצמח, מאפשר פעילות סינרגית(משולבת)  ולפיה - משלב החומרים הפעילים הקיימים בצמח מעצימים את הטיפול ומצמצמים תופעות לוואי - לעומת השכיחות הגבוהה שלהם במצב בו החומר הפעיל נלקח באופן מבודד.
 

מה יתרונו של צמח מרפא על פני תרופה ?
 
אחד המחירים היקרים אותם אנו משלמים בטיפול הקונבנציונאלי הוא הטיפול הגנרי, הווה אומר - מתן אותה תרופה לאותה מחלה ולכל כלל החולים, אין אפשרות לרקוח תרופה המותאמת למחלה האישית של המטופל עם מכלול בעיותיו/מחלותיו /תסמיניו הנוספים. כך יוצא, שלא ניתן לרכז טיפול במספר בעיות בפורמולות ייעודיות לאדם החולה, אלא לתת לכל מחלה תרופה גנרית נוספת המותאמת להתוויה הרפואית.
היתרון המובהק בטיפול הרבליסטי מקצועי הוא שלאחר תישאול מקיף ניתן לרקוח פורמולה התפורה ומתאימה לצרכיה/צרכיו של המטופל/ת ולא רק למחלה.
 
באילו מקרים ניתן להתאים טיפול הרבליסטי?
 
רפואת צמחים קלינית מטפלת באיזון מערכות ומצבי תחלואה רבים בגוף - דרך שפעול מערכת החיסון, איזון לחץ הדם, איזון סוכרת, טיפול בבעיות עור, דרך השפעה על מחלות מערכת העיכול בהיותם קרמינטיביים(- סופחים) או בהיותם אנטי דלקתיים - אלה יכולים לתת מענה לאותן מחלות דלקתיות בשיפור ותמיכה בקצב ההחלמה - בתרומתם לתמיכה ב- בלוטת האדרנל, איזון הורמונאלי, טיפול בהפרעות הורמונאליות, תופעות גיל המעבר, שיפור רמת ההמוגלובין, איזון מצב הרוח ותמיכה בגוף במצבי תחלואה,הפחתת  נדודי שינה, טיפול בסטרס וחרדה ועוד... ניתן לתת צמחי מרפא לצד טיפולים קונבנציונאליים, ניתן לרקוח פורמולה אישית מותאמת למורכבות הבעיה.

איך נקבעת ההמלצה לפורמולה וכיצד לוקחים צמחי מרפא?
 
לאחר פגישת אבחון אישית ותשאול מקיף, יומלץ על לקיחת הצמחים המתאימים.
ניתן לקחת צמחי מרפא באופנים שונים בהתאם להמלצה הטיפולית: חליטות, כמוסות, מיצוי הצמחים בפורמולה נוזלית, שימוש חיצוני מקומי.
 
איך תורמים הצמחים לאיזון המצב הנפשי?
 
צמחים יכולים לסייע בהתמודדות במגוון רחב של מצבים בהם יש חוסר איזון קל עד בינוני כמתח/סטרס - לתמוך בבלוטת האדרנל, בהפחתת תחושת תשישות וחולשה, בהיותם נוגדי חרדה ודיכאון, דרך הגברת אנרגיה, איזון הורמוני הסטרס והשקטת תגובות לחץ ע"י הורדת רמות הורמון הקורטיזול , הגברת ייצור הסרוטונין ומצב הרוח, הרפיית שרירים תפוסים והפחתת נדודי שינה וויסות המוליכים העצביים במוח.

מה החשיבות לקבלת טיפול זה אצל הרבליסטית קלינית?
 
לצמח יש תכונות תרפויטיות שונות - הנובעות מהחומרים הפעילים שבו מבחינה ביוכימית. 
לצמח יש גם אופי משלו - בשפה המקצועית אנרגטיקה של הצמח - מחמם/מקרר,איכויות - מר/מתוק...
את הבעיה הבריאותית נושא/ת המטופל/ת המגיעים עם היסטוריה רפואית והמזג הטבוע בהם (- רגוע/סוער/שמח/נוטה לדיכאון ועוד.. ) 
-תכונות אופי שצריך להתחשב בהן בבחירת הצמחים. 
  • היתרון הקיים בפניה למטפלת מוסמכת המיומנת ברפואת הצמחים הקלינית - הוא הידע המקצועי החשוב לבחירת הפורמולה האישית המבוסס גם על הבנה מעמיקה כי יש להימנע מלתת שילובים של צמחים היוצרים ניגודים עם - תרופות/ צמחים אחרים/בעיות רפואיות/כאלה שעלולים לגרום לריאקציה שלילית. 
  • הרבליסטית קלינית תוכל להעריך עד כמה יעיל יהיה הטיפול הצמחי במקרה שלך - כך תותאם לך פורמולה אישית שנרקחת במיוחד עבורך באופן מקצועי.
  • ותינתן לך המלצה לפורמולה במינון בעל השפעה טיפולית מירבית, על מנת להתמודד עם הבעיה באופן יעיל.
למי מתאים הטיפול ההרבליסטי? 

למי שסובל מבעיה רפואית ומעוניין לאזן את מצבו בדרך חלופית וטבעית. 
 

בדיקות מעבדה

היסטוריה רפואית

תרופות קבועות

טיפולים משלימים אחרים

הפניה להשלמת בדיקות

רלוונטיות ופוטנטיות

מזג ואופי המטופל

התאמה לרגישויות

טיפולים קודמים

תלונה ראשית

תלונות נלוות

תשאול מקיף

אסטרטגית הטיפול

שילוב צמחים משלימים

סינרגיה

פורמט הרקיחה

מיצוי נוזלי | כמוסות...

היענות המטופל

הערכת משך הטיפול ועלויות

שיקולים בבחירת הטיפול

התוויות נגד

רקיחת
הפורמולה 
האישית

בחליטה | טינקטורה (-מיצוי מרוכז בנוזל) | כמוסות
ו/או טיפול מקומי ב- שמנים | משחות | קרמים.

השיקולים המקצועיים בהתאמת פורמולה צמחית אישית - יוצרים בחירה אופטימאלית של ההרכב הצמחי לטיפול פנימי

רפואת צמחים קלינית (הרבליזם קליני)

תוכנית טיפולית, המלצות,  מינון והרכבים צמחיים ניתנים לאחר איבחון מקיף.

 
    Herbal medicine  -   מידע נוסף על השימוש ברפואת הצמחים ניתן לקרוא במאמר       

השאירי פרטים לטיפול על ידי הרבליסטית קלינית מוסמכת ברעננה